Misi Mencari Top Commentator

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Misi Mencari Top Commentator | Kepada mereka yang terlepas pandang atau tidak tahu, bermula 1 November 2016 sehingga 30 November 2016, selama 1 bulan nieyl mencari Commentator yang terbanyak dan terajin singgah di Blog nieyl. Ha..bukan cari sahaja ya, nieyl ada hadiah nak bagi dekat uolls yang berjaya.. suka tak? 

So, sebagai pembakar semangat uolls petang ini nieyl share sikit carta TOP COMMENTATOR setakat 4 hari ini jam 3.55 petang (Jumaat) . Nieyl buat ini tanda penghargaan pada mereka yang sentiasa singgah,baca tapi kalau tak baca pun singgah tengok je dan tinggalkan jejak tu pun dah kita Alhamdulillah,bukan mudah nak gerakkan mouse tu klik blog orang lain kan.. :) TQ..TQ..


Good Luck Okay!
     Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

17 comments:

  1. Wah akak ada disitu..inshaAllah kalau berkesempatan akan singgah sokmo..

    ReplyDelete
  2. wow bestnya.. Moga sentiasa d murahkn rezeki nieyl

    ReplyDelete
  3. jemput join

    http://www.aerillhassan.com/2016/11/pencarian-bloglist-november-december.html

    ReplyDelete
  4. Nanti saya baca.
    Mungkin menarik ni.
    Harap2 tak lupa.

    ReplyDelete
  5. ehhh..ada pulak terselit nama sy disitu hehehhe.. have a nice monday nieyl :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...