Berhentilah saling perli memerli

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 




Berhentilah saling perli memerli | walaupun kadang² jiwa dan hati kental tapi bila mengadap tu memang rasa macam nak balik ke apa yang ada dekat tangan tu. Kadang² pelik juga dengan mereka-mereka yang suka memerli ni, macam orang tak cukup kasih sayang agak nya. Tak boleh tengok orang lain bahagia, ada je benda yang nak diperlikan.. walaupun dalam nada bergurau..akk SENTAP Okay!
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

7 comments:

  1. PERLI MEMERLI XIKHLAS DLM BERBAHASA

    ReplyDelete
  2. Betul...mungkin mereka terlupa kita ini sama,ada perasaan yang wajar dijaga..

    ReplyDelete
  3. وعليكم السلام... insyaAllah, akan stop sikap memerli

    ReplyDelete
  4. saya kan, kalau orang perli, saya tak pandai balas balik

    saya hati tisu huhu

    ReplyDelete
  5. In syaa Allah.
    Ingatan buat kita semua.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...