31 October, 2016

mumuscarves sentiasa di hati

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

mumuscarves sentiasa di hati | Cuba untuk tidak berjangkit penyakit monday blues hari ini, sebab itu kena start share benda yang paling best dan yang kita suka. Ha..apa dia??Benda yang paling disukai bila dapat beli shawl jenama fav..actually kan, belum ada lagi jenama lain yang berjaya menggugat tempat di hati ini. 

Waktu mumuscarves baru buka butik, antara koleksi yang nieyl berjaya beli ada lebih kurang 20 helai, itupun bukan la beli skali..setiap bulan dan setiap kali ada buat sale.. yang paling nieyl suka koleksi Premium shawl dan basic shawl. Itu juga yang banyak dalam koleksi shawl nieyl setakat ini lah. Tapi skrg nie mumuscarves dah banyak koleksi dah, nieyl je yang tak berapa nak minat sebab jiwa nieyl lebih kepada premium shawl dan basic shawl sahaja.. :)


2 minggu yang lepas rasanya, mumuscarves buat sale for baby 1988. Time tu tersangatlah kebetulan buka IG, so..teruslah DM Alhamdulillah,berjaya dapat diskaun code untuk beli Essential Shawl. Di sebabkan itu juga nieyl PM kawan² yang mana teringin nak beli mumuscarves, selalu katanya mahal so selalu tak dapat nak beli, jadi nieyl offer dengan dieorang kongsi beli untuk gunakan diskaun code nieyl tu..



Taddaa,Alhamdulillah..sampai dah,nieyl beli 1 je yang lagi 2 tu share dengan kakak² office yang nak try mumuscarves punya shawl. Kenapa nieyl suka sangat dengan brand mumuscarves nie sebab nieyl suka jenis kain shawl ni dan ianya mudah untuk di bentuk. Kalau nak extra cantik lagi korang boleh beli sekali inner dia sekali, sebab inner dia sangat best dan sangat selesa tak panas pun. Jadi keseluruhannya nieyl masih setia dengan brand shawl mumuscarves nie atas faktor keselesaan dan tidak cepat rosak itu lebih penting, sebab kita selalu pakai pin dan kadang² kalau shawl lain dia akan berlubang²,so..mumuscarves tak ada ya..nieyl dah pakai lebih dari 2 thn..still cantik dan nampak baru :)

Kalau korang nak tengok koleksi-koleksi shawl di mumuscarves nie ada detail nieyl dekat bawah nie..

MUMU SCARVES
NO. 38, JALAN PJU 5/20D 
THE STRAND KOTA DAMANSARA, 
47810 PETALING JAYA SELANGOR 
(Beside Vendville) Contact us : 03 - 61518827

VENDVILLE JOHOR BAHRU
NO. 18 & 19 , 19 - 02 , 
JALAN KOLAM AIR 2 , NONG CHIK , 
80200 JOHOR BAHRU , 
 JOHOR DARUL TAKZIM ,
 TEL : 07 - 2071322 
LANDMARK : OPPOSITE ALOHA TOWERS

VENDVILLE KUANTAN 
 A-1 , LORONG TUN ISMAIL 10,
 JALAN TUN ISMAIL, 
25000 KUANTAN , PAHANG 
TEL : 09 - 5124833 
LANDMARK : CIMB JALAN TUN ISMAIL


MALVITA PENANG 
NO 2-01 , 
MEDAN PERNIAGAAN PAUH JAYA , 
JALAN BARU , PERAI FRONTAGE BUSINESS PARK,
 PAUH JAYA , PENANG 
CONTACT US 010-511 0744

Atau
Website : mumuscarves.com
Instagram : mumuscarves

  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

3 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)