Just For Fun yaa

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Just For Fun yaa | kadang² bila rasa penat dengan perihal pejabat, urusan dekat rumah membuatkan kita rasa terlalu besan bebanan di atas kepala dan baju kita kan. Sesekali tu bila terima whatsapp dari kawan² dalam group..membuatkan kita rasa hilang seminit rasa bebanan tu. Betul...kalau korang tak percaya...cuba korang sambungkan perkataan di bawah mengikut tarikh lahir dan warna baju korang sekarang...cuba kongsi dengan nieyl :)


Nieyl punya..
'Aku lempang makcik jual nasi lemak sebab fon aku rosak'

Kecian makcik tu, tak bersalah langsung kena lempang..hihihi..

Just For Fun tau.. :)
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

9 comments:

  1. hehehe..macam-macam nieyl ni..tp at least senyum gak kita

    ReplyDelete
  2. aku tertunjal cikgu fizik aku sebab aku bahagia..hehehe

    ReplyDelete
  3. Aku tunjal tukang kebun sekolah sebab aku bosan..hahahaha..

    ReplyDelete
  4. Aku korek hidung Jiran sebelah rumah aku sebab suka-suka
    hahahahah

    ReplyDelete
  5. Bila kakak baca kakak punya gelihati hihi...
    Aku sepak tukang kebun sekolah sebab saje suka-suka -melampau betul kalau betul kan Nieyl:)

    ReplyDelete
  6. aku stalk hari2 abg posmen sebba fon aku rosak :)

    ReplyDelete
  7. WKmsalam.
    Pak cik tarik rambut cik gu fizik sebab dia comel.
    (Nak kena saman?)

    ReplyDelete
  8. Aku cium kambing jiran aku sebab nak isi masa lapang.
    Huhu.

    ReplyDelete
  9. aku hamun cikgu fizik aku sebab dia seksi..hahaha..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...