24 October, 2016

Jejak Kasih

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Jejak Kasih  | Kadang-kadang bukan mudah untuk kita nak berjumpa dengan mereka yang close dengan kita bila masing-masing dah berpindah ke jabatan atau kementerian lain. Persahabatan masih mampu di kekalkan melalui laman sosial dan whatsapp. Set time dan jumpa la..


Macam last week kebetulan pergi tukar kad pengenalan baru, jadi berjumpa lah dengan kakak yang pernah 1 opis dengan nieyl yang kerja dekat JPN. :)dapat lah sembang 10minit macam tu...itu pun dah kira memadai sebab masing² ada kerja kan..Orang kata lepaslah rindu tu... :)


Nieyl dengan k.tini yang masih lagi close dengan nieyl,kalau korang nak tahu..dia nie kira ratu drama dan novel..sebut je la...drama apa novel apa..Ini kali ke 2 nieyl jumpa kak tini selepas dia berpindah opis baru sebab naik pangkat. 

Nieyl suka ngan kakak² nie sebab walaupun diorang gred lebih tinggi, dieorang masih berkawan dengan kami² yg bawah nie langsung tidak pandang perbezaan pangkat atau gred. Nieyl bersyukur sangat sebab selalu di kelilingi dengan orang² yg macam nie...sebab tu lah hubungan tu boleh kekal sampai bila²... :)
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

5 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)