Harga Minyak Masak Mengikut Harga Pasaran

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Harga Minyak Masak Mengikut Harga Pasaran | Sebelum ini kan ada viral yang menyatakan kenaikan minyak masak kan..So,hari ini KPDNKK telah mengumumkan perkara tersebut.



Kebelakangan ini nieyl memang dah jarang beli minyak dalam botol kalau beli pun kebiasaanya kalau nieyl pergi ke pasaraya besar. Itupun jarang juga lah sebab biasanya nieyl akan beli yang paket je. Sebab sebulan nieyl pakai pun hanya 2 paket je,so memang jarang lah beli yang botol tu. So,bagi nieyl tak ada masalah dalam kehidupan nieyl. 

Tapi betul tau, seminggu nie nak beli minyak paket memang susah, asyik habis je..sebab mak nieyl pesan, start hari isnin lepas sehari nieyl akan beli 2 paket minyak bukan apa,kadang² kedai runcit ni tak nak bagi kita beli minyak..kata nya habis la,tak ada stok lah..macam-macam la sekarang nie kan...
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

6 comments:

  1. Kita selalu beli botol 5kg terus. Berbulan2 gak.

    ReplyDelete
  2. ahha! kan betul. mereka nak naikkan harga minyak masak. itu yang cakap stok minyak masak takdalah apa la. huhuhu..

    http://www.ceritaejoy.com/

    ReplyDelete
  3. Tak pernah beli minyak paket, beli minyak botol.. btol la ea harga dia tak berubah ?

    ReplyDelete
  4. Selalu sangat negara kita mengalami masalah macam ini kan
    Bila nak naik harga aje mulalah disorok
    naik aje harga terus berlambak.

    ReplyDelete
  5. Hakak mmg selalu beli botol yg besar tu. Berbulan jugaklah habisnya. Sebab tu tak berapa perasan pasal minyak kena sorok sekarang ni. Banyak ke naik harganya Nieyl?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...