20 October, 2016

Ada Orang Belanja Dunkin Donuts

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Ada Orang Belanja Dunkin Donuts | Jangan tanya bila nak kurus ya..sebab macam manalah kita nak menguruskan badan ni hah..kalau rezeki makanan tu sentiasa ada..Alhamdulillah...murah rezeki orang yang selalu belanja nieyl ni tau...sweet sangat kan kawan-kawan nieyl ni...


Berkawan bukan hanya untuk makan free ye,jauh sangat niat tu ya.. Kadang- kadang kita berkawan dengan seseorang itu tanpa kita tahu latar belakang dia, walaupun kita berkenalan dengan seseorang itu tanpa sengaja. Ya betul, nieyl teringat lagi one day tu kalau tak silap tahun 2009 masa tu nieyl baru je join gomen ni. Biasalah nama pun budak baru kan, cara pun macam budak baru la. Duduk diam-diam je dekat tempat yang dieorang sediakan tu.

Masa tu tak kenal pun siapa dekat situ, nieyl la manusia paling pemalu uolls dekat opis tu. hahaha.. Tapi satu hari tu ada kakak nie tegur nieyl,tanya soalan yang biasa di tanya dekat budak baru la.. Tapi siapa sangka kan, dari detik itu sampai ke hari ini we very close. Breakfast sama,lunch sama..sharing story each other. Alhamdulillah, rasa bila Allah beri kita kawan seperti itu yg kita tak sangka tu Rasa kita sayang sangat dia macam ahli keluarga kita sendiri :)

Korang ada kawan macam tu?
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

2 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)