07 September, 2016

Sweetness by Mia Ahmad

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 



Sweetness by Mia Ahmad | Tanggal 25 Ogos 2016 yang lalu, pelakon Mia Ahmad telah launch Perfume yang diberi nama sweetness by mia ahmad. Wangian inspirasi beliau sendiri yang sangat sweet sesuai untuk mereka yang suka bauan yang sweet² macam gula. Nieyl dah pun beli dan guna..Aduhaiii...jatuh cinta lah dengan wangian dia..


Harga perfume ini adalah kategori mampu milik hanya rm39.90 sahaja 20ml. Wangian yang memperonakan ini korang boleh dapatkan melalui website atau walk in ke butik dan agen/ stokis terpilih. 

Pembelian melalui website korang boleh ke website  nengguelis untuk membeli seperti biasalah kalau beli secara online akan ada kos postage. Manakala kalau korang rasa nak test bau dulu korang boleh walk in ke butik nengguelis di kota damansara atau bangi gateway. 

Sekarang ini kalau nak beli perfume mesti kita akan cari yang wangi,mampu milik dan most important untuk muslimah adalah boleh bawa solat.Alhamdulillah,wangian perfume mia ahmad ini boleh di bawa solat. 

Untuk pengetahuan semua, InsyaÁllah coming soon ada 1 lagi produk cosmatic yang akan dikeluarkan oleh Mia Ahmad, iaitu Maskara. Apa yang specialnya maskara Mia Ahmad itu nanti dia dah launch baru kita share yaaaa...

Stay tuned ♥
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

4 comments:

  1. Wahh, nanti nak cuba beli la.. =) macam wangi jea bauannya..

    ReplyDelete
  2. Asslmkm.. Hai awk.. :)
    Bestnya blh shopping perfume. Kita ni alah skit ngan bau2 wangi ni. Karang start la sakit kpla.

    ReplyDelete
  3. uishh akk cite cam terbau-bau je sweetnya tu..hihi..mia ahmad adik sy peminat tegar dia ni..haha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)