15 August, 2016

Personal review | Mcd Putrajaya

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

keywords Mcd Putrajaya| Sebelum bulan puasa kalau tak silap la ada share tentang dekat putrajaya nie nak open satu cawangan mcd..Amboi,entry tu antara yang tertinggi dalam blog nieyl..setiap minggu akan ada carian tentang mcd putrajaya nie..

Jumaat last week baru berkesempatan menjejakkan kaki dekat mcd putrajaya nie..hahaha...orang lain dah berkali-kali agaknya..so,kalau ikutkan plan asalnya hari jumaat  tu nak drive thru je,sbb takut ramai orang..last² ubah fikiran kita lepak la kat sana. 

Personal Review
  • Walaupun kena beratur panjang..tapi jangan risau...kita tak perlu beratur lama pun..sangat cekap dan sopan santun sangat time ambil order dari customer.
  • Mcd putrajaya menggunakan sistem nombor untuk ambil makanan yang kita order di sebelah kaunter order.. ( mcm chatime ) 
  • Selain tu, kalau kita nak makan dekat situ pun best sebab ada bahagian bawah,bahagian atas dan bahagian luar. Bahagian atas disediakan playground sesuai untuk ibu bapa yang ada bawa anak², Manakala kalau rasa nak bersantai dengan udara putrajaya nie..boleh duduk seat dekat luar mengadap tasik...
  • Dan ada satu lagi, ada beberapa buah meja disediakan tempat cas beteri handphone kalau² beteri dah kong teruk tapi urgent nak guna handphone,Mcd putrajaya ada kemudahan tu. Semua jenis handphone..:)


Maaf ya tak dapat nak snap gambar² di dalam mcd tu sebab terlalu ramai orang, jadi gambar nieyl ngan kakak² nieyl nie je dapat snap..hihihi..


Oklah korang yang baca entry nie thanks ya...oh ya...jangan lupa join giveaway friendship by seindahcerita yaaa...
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

3 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)