Sakit tekak

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Sakit tekak | Morning!seharian semalam kurang bermaya dengan mood semuanya ke laut bukan sebab monday blues..ini kerana dugaan dibulan puasa di serang sakit tekak..peritnya lah tekak... memang dugaan..biasanya kalau sakit tekak banyakkan minum air masak, tapi kena sakit tekak bulan puasa,sila telan air liur ya..


  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

5 comments:

  1. alahaiii siannye dik..get well soon..

    ReplyDelete
  2. Ujian betul ni Nieyl
    Sahur besok minum madu dan lemon..

    ReplyDelete
  3. Semoga cepat sembuh dik..jangan minum ais !
    Syahmi pun sakit tekak..semalam sampai takde suara.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum.

    Datang singgah n follow skali.follower ke 804.
    masa nielah nak dtg sakit tekak kan?mmg kene byk minum air masak waktu berbuka atau lepas berbuka.
    atau pun blasah sundae vanilla mekdi tue pun boleh.org kata la..kalau sakit tekak,makan ais krim.perisa vanilla je.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...