29 June, 2016

Printcious : Menceriakan Hari Raya Anda

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Printcious : Menceriakan Hari Raya Anda | Semua check list hari raya dah settel?tinggal lagi beberapa hari sahaja lagi menjelangnya syawal yang mulia. Baju raya, duit raya, kuih raya semua dah beli ke atau ada yang homemade sama macam nieyl tahun nie..terasa nikmat raya buat kuih sendiri tau.


Kebiasaan yang selalu kita lihat, di malaysia ini orang beragama lain menjelang hari raya rajin memberi hamper kepada kawan² yang menyambut hari raya aidilfitri. Kadang² big boss bagi pada setiap staff dia..Macam kakak nieyl hampir setiap tahun akan dapat hamper dari big boss dia.

Untuk menjadikan satu kelainan pada tahun ini, printcious memperkenalkan theme atau design khas untuk Hari Raya yang boleh kita tempah dan berikan hadiah kepada mereka yang tersayang ataupun pada rakan² kita. Menarik bukan? “Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart”


Printcious menyediakan pelbagai design yang menarik dan yang best seperti selalu nieyl cakap  di printcious ini kita boleh design sendiri corak atau tulis ayat kita sendiri mengikut kreativiti kita. Tertarik kan?jadi,kalau tak puas tengok dekat blog nieyl nak melihat lebih banyak design yang cantik² pasti korang suka boleh klik http://www.printcious.my/gifts

Harga di printcious adalah mampu milik dan printcious selalu bagi diskaun jadi tak rugi kalau kita nak beli atau tempah. Serius memang takkan kecewa. Nieyl bukan cakap kosong ya sebab nieyl salah seorang customer printcious yang selalu menggunakan perkhidmatan mereka..

Antara barang yang pernah nieyl beli atau tempah di printcious mousepad design sendiri yang menarik perhatian orang untuk melihat dan bertanya beli di mana..:) , selain dari itu pernah beli mug, seramic tiles dan macam² lagi lah.

Masih sempat lagi kalau nak beli dan tempah di printcious sekarang nie ada diskaun sebanyak 20 % cepat² grab sebelum hari raya. Boleh beri hadiah hari raya nanti..seronoknya lah dapat hadiah hari raya dari printcious. Bertuahlah siapa yang dapat tu kan..












  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

2 comments:

  1. Kalau nak bagi hadiah orang guna khidmat ni bagus jugakkan Nieyl...

    ReplyDelete
  2. Best pulak dengar lagu Raya Nieyl hihih

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)