12 May, 2016

Printcious terbaik!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Printcious | Kalau korang perasan, sebelum nie nieyl ada share kat blog yang nieyl tempah mouse pad dekat printcious..Ha..ingat tak?Kalau tak ingat korang boleh baca kat sini okey.. Thanks Printcious. Kiranya itu adalah first time nieyl tempah dengan printcious, orang kata try test nak tengok hasil dan service. So far, setelah item yang nieyl order telah sampai dengan selamat dan berkeadaan sangat baik dan kualitinya sangat bagus dan terbaik. Itu pengalaman nieyl bersama printcious.

Sometime ramai yang mengeluh dan tanya pada kawan²..give me idea..nak bagi hadiah apa for birthday my friends, kadang-kadang ada juga tanya nak beli hadiah apa untuk wedding friend. So, nieyl suggest , apa kata korang try cuci  mata dekat website Printcious. Mana tahu ada idea nak bagi hadiah apa kan. Lain dari yang lain.

Apa yang printcious ada untuk membantu kita mengatasi masalah kebuntuan mencari hadiah untuk yang tersayang?Meh nieyl share semuanya yang best²,rasa teruja sangat nak bagitahu apa yang best. 



Printcious menawarkan pelbagai pilihan yang banyak yang kita pun rambang mata nak pilih yang mana satu. Antaranya ada T-shirt , Mug, Ceramic Ties, Cushions, Mouse pad, phone cases dan lain-lain lagi. Tapi yang paling best sekali adalah korang boleh print apa sahaja yang korang suka atas hadiah yang korang pilih tadi . Menarik bukan? haa ..bertetapan lah dengan tagline Printcious iaitu     " Precious Gifts Form Your Heart" . Jadi hadiah tu boleh di simpan buat kenang-kenangan sampai bila-bila. 


Kalau korang bukan jenis yang kreatif, tidak perlu risau sebab printcious telah menyediakan design-design yang ready made, so korang boleh pilih saja mana-mana yang korang berkenan ok. Jangan risau, everything printcious akan buat untuk korang. 



Andai kata korang nak custom made, korang boleh buat macam nieyl buat nie ok. Senang saja.


Korang just tekan button customise it, pastu korang edit la gambar, font.


Tadaaa..dah siapa...senang sangat,:)

Selain dari itu, kalau korang perasan printcious sentiasa akan beri diskaun untuk semua produk sebanyak 20%..jadi, mengapa kita perlu bayar lebih sedangkan harga barangan di printcious mampu dimiliki dan berkualiti. Untuk pengetahuan korang semua, setiap pembelian RM60 ke atas kita dapat free postage tau..Ha..siapa yang tak suka free postage kan..

Dari segi penghantaran,korang boleh pilih nak hantar secara by hand ataupun nak printcious hantarkan terus hadiah yang korang dah pilih dan buat tu kepada penerimanya. Kira macam nak buat surpirse lah. So, korang just letak sahaja alamat penerima ,nanti dieorang akan hantarkan.. mudahkan?tak perlu nak susah-susah, jimat masa dan tenaga segalanya di hujung jari korang.

Nieyl buat entry nie pun teruja sebab lepas nie nieyl nak order kat printcious untuk hadiah anniversary nieyl dengan husband..Sebab nak cari sesuatu yang kita boleh create sendiri untuk memberikan sesuatu yang lain dari yang lain ikhlas dari hati..ha..kalau korang nak tahu,tunggu lah nieyl update lain entry pasal printcious ini ok.

Korang mesti teruja kan baca entry nie, sedangkan kawan-kawan office nieyl pun ada yang tanya kat mana nieyl buat mouse pad yang comel tu..hihi..dah tentu lah jawapan nya di printcious.com
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

1 comment:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)