16 May, 2016

Pergi tengok wayang

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Ada Apa Dengan Cinta 2 | Nasib baik dapat seorang suami yang sangat memahami keinginan isteri dia yang nak sangat tengok wayang filem ada apa dengan cinta 2.. walaupun menonton bukan bersama dia..hahaha.. sebab dia tak suka filem yang jiwang² tangkap cintan nie.. So,dia merelakan isteri dia pergi bersama kawan. 

Kalau ikutkan filem nie dah 2 minggu lebih dah di tayangkan, baru hari jumaat berkesempatan pergi tengok..haha..tengok dekat alamanda je berdua dgn kakak kat opis nie..


Sampai alamanda pun dah lewat jugak dalam 6.15 macam tu. Sampai² je terus menuju ke Johnny.. Kelaparan sangat,so kita isi perut dulu,sebab wayang jam 7.50 - jam 10 mlm. 




Selesai makan dalam pukul 7.15, terus pergi surau untuk solat maghrib..ha..wayang² juga solat tu jangan tolak tepi pula yea.. :) 

So far,enjoy lah tengok aadc 2 nie..yang penting nieyl x tidur dalam hall okey..klu tak tidur itu tandanya cerita tu best tak boring sangat sebab ada kawan² cinta yang gila² kekadang.. :) tamat sudah cinta rangga dan cinta :)happy ending ...
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

2 comments:

  1. penuh bersemangat baca entry ni. sebab ingatkan nak buat review pasal aadc2 ni..hahahahaha

    ReplyDelete
  2. kite dah lama tak tengok wayang wak... si kakngah ni takmau dok lam tu lama2 huhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)