23 May, 2016

air freshener pilihan nieyl

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Air freshener pilihan nieyl | Kalau sebelum pindah ke office nie,nieyl duduk dalam bilik PA yang betul² bilik khas sebelum bilik bos. Memang suka letak air freshener dalam bilik tu supaya orang yang datang bilik tu akan mendapat relax dan tenang bau wangian tu. ceh wah! kalau dah stress, stress juga nieyl ooi..haha..

Sejak duduk di kawasan terbuka nie, dah tak letak dah air freshener nie sebab kang baru semerbak pula kat luar nie..tapi sebab tu la jiwa asyik stress je kan. So,hari ini nieyl letak semula air freshener kat workstation nieyl nie..Ya Allah..tenangnya rasa,macam kat ladang bunga..wangi dan rasa relax sangat..



Kali ni nieyl guna air freshener dari Lovely Lace wangian teddy's dream sangat super best, wangian dia tak keras,lembut je..so,kita boleh laras wangian dia..tak perlu nak buka sampai habis lubang angin tu,kang harum semerbak 1 office nie..agak² untuk diri sendiri je.

Ada juga yang menggunakan minyak pati aromaterapi untuk kesihatan.Secara saintifiknya rawatan aromaterapi boleh meningkatkan kualiti kesihatan manusia kerana ia menggunakan pati organik semula jadi yang diekstrak daripada tumbuh-tumbuhan. Penggunaan minyak pati secara sistematik dalam rawatan holistik dipercayai dapat memperbaiki tahap kesihatan fizikal dan emosi seseorang.

Cubalah..InsyaÁllah..ianya boleh mengawal perasaan dan tahap kestresan kita.. :)
     Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

2 comments:

  1. alaaa sama suka bau lovely lace hat teddy tu.. wangi sungguh.. kalo dalam kereta memang wangi semerbak...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)