Konon nak uji minda

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Ini cerita pagi semalam..
konon nya nak menguji minda yang dah nak karat nie..hihi..
dr jam 8 pg..sampai 10 pagi pun masih tak boleh teka apa benda gambar nie..
sampai kan,ajak group office berfikir...
Lepas tu ada seorang kakak tu, dia cakap...
nieyl kena fokus,baru boleh nampak...
sekali naik juling juga mata ni fokus...
terus nampak...koboi yang ensem..hahaha...
adeh...magik! haha

  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

8 comments:

  1. hahaahaha ye laaa..akak pun amik masa nak dpt gambaran koboi tu ....adoiiii...mate tak tajam laaa ..... tapi kalo nieyl tak bagi tau jawapan mmg sampai kesudah tak jumpe ko image ape sebenarnye di sebalik gambar nieh heheheeheheh

    ReplyDelete
  2. Kalau Nieyl tak katakan kakak pun tak boleh nampak realiti gambar sebenar
    Mata kasar mesti kata lipas hihi...

    ReplyDelete
  3. 10 saat je sally dah nampak...hahahaha...kebetulan terperasan masa tu

    ReplyDelete
  4. Akak pun penah nmpk..puas duk pikir ape tuh smp juling2 mata..

    ReplyDelete
  5. Haahlah. Semlm cikla ada nmpk benda ni kt fb. Try jugak fikir apa bendanya. Baru ni nmpk rupa koboi. Adeh... Hehe

    ReplyDelete
  6. org cakap koboi baru nampak..hehe..ingatkan binatang pe la

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...