Kisah laki bini

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Setiap kali mama balik kerja..
nampak sangat muka excited si mieka..
Nak tahu kenapa..sebab kalau mama balik kerja..
mama akan buka pintu rumah seluas²nya...
jadi dia suka tengok pemandangan luar rumah sambil mengambil udara segar..

Yela asyik kena kurung je kan dalam rumah...
so,kisah semalam ajak si nieki skali letak depan pintu...
wah...romantik betul tau nieki mieka nie...

Nieki tengah sarat bunting tu...
nak jalan pun dah tak larat...
kesian kadang² tengok dia bunting sebab umur pun dah 4 tahun...
tak lama lagi dapat cucu lagi...hihihi..

Alhamdulillah...

  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

6 comments:

  1. Alhamdulillah...suka kucing tapi takut ngan kucing

    ReplyDelete
  2. Belum masa nak bela kucing di rumah.

    ReplyDelete
  3. Wahhh, nnt lg meriah la family nieyl bile nieki dh bersalin..;)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...