25 March, 2016

Bye!outstation

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Selamat petang semua!followers!readers!

Sepanjang next week nieyl mungkin tidak dapat BW blog kakak²..adik²..abg².. sebab next week nieyl akan ke UTARA..akan ke INTURA Sungai Petani,Kedah sebab terlibat dengan team building kat sana dari Isini -Khamis tengah hari.

InsyaÁllah..Kalau berkesempatan, hari khamis selepas majlis penutup..nieyl akan terus ke Penang sebab En.husband pun insyaÁllah akan ke Penang untuk kami berdua bercuti seketika :)

so tak ada entry?Hmm..ianya bergantung pada kesempatan yang ada malam nie kalau sempat nieyl akan try buat auto publish supaya blog nie tidak sunyi dan kalau berkesempatan line internet semua okey..InsyaÁllah nieyl akan try update guna smartphone okey..

Ada ke orang nak rindu seminggu tak ada nie?? (jangan rasa nak poyo sgt la ye) kalau rasa rindu tu meh belanja sekeping gambar.


Oklah uolls, jangan lupa jaga kesihatan masing²... sentiasalah berfikiran positif dalam apa juga dugaan dan ujian yang mendatang.. Walaupun hanya di alam maya...uolls semua tetap di hati..♥♥ cehwahhh! so,nama² blogger yang ada kat Penang ke..kalau ternampak nieyl ke..tegur la yea.. :)

Ok bye!!

     Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

5 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)