Meja kayu belajar dulu..

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


kdg² bagus juga fb nie..
banyak juga kenangan yang diimbas kembali..
lelagi bila nampak post gambar meja ni..

Seingat nieyl time masuk darjah 1 tahun 1995..
berapa umur nieyl kira sendiri la yea...hihihi..
meja nie lah yg nieyl guna..
kdg² berlubang²..goyang²...

kalau baju kurung tu,bawah lengan baju tu..
tak sah kalau x warna hitam atau coklat..hihi..
yang paling best tu..kalau tgh menulis..
tertiba menjerit...sebab daging kulit lengan tersepit kat meja tuh...

dan ada 1 lagi perkara yang bila nieyl pandang meja nie..
nieyl teringat dulu,nieyl ada kawan satu kelas...
dia akan simpan karipap dia bertimbun² bawah meja nie..
sbb itu kteorang panggil dia Din Karipap..hahaha :P

Tapi skrg nie sekolah² dah x guna dah meja mcm nie dah..
semua dah guna yang permukaan licin tu kan..
Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

5 comments:

  1. Bila baju dah hitam, mak tanya.. main apa sampai hitam legam baju ni..hahaha
    nak throwback jugak >_<

    ReplyDelete
  2. hehe..skolah rendah pernah guna..

    ReplyDelete
  3. PC merasa guna meja ni...punggung tersepit kerusi pun pernah..hihihihi..menjerit beramai ramai dalam kelas sebab kawan PC pun kena...lengan baju PC pernak koyak sebab tersangkut paku..

    ReplyDelete
  4. sya sempat lalui zaman guna meja ni...hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...