Si twins

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Selamat petang...
Siapa yang dah layu macam nieyl skrg nie??
hihi..meh segarkan mata tengok anak² bulus nieyl yang terbaru...

Actually dieorang nie tak ada nama lagi...
sebab buat masa nie masih tak boleh nak bezakan..
sebab 2 2nya sama warna..hihi..
panggil twins aje...nanti dah besar sikit baru fikirkan nama yang sesuai...




Skrg nie meriah betul rumah dengan anak² bulus..
Tapi buat masa nie akan jaga semua...
InsyaÁllah lepas vaksin mungkin nieyl akan serahkan kepada keluarga baru dierong..
Ramai dah pm minta nak beli...
Sabar ye...masih dalam perbincangan suami isteri...:)

Nieyl takkan bagi kat seberangan orang..
Orang tu kena minat kucing...tidak akan sia² kan..
seorang yang boleh bersabar dengan kerenah kucing...
Yang sanggup berabis duit kerana kucing...
sebab kucing persian nie bukan boleh makan sebarangan makanan...
kesihatan dia pun kena jaga..vaksin yg cukup..
Kena bersih sebab ianya sangat sensitif..
tak boleh tempat yang kotor...
Nanti naik kutu,naik kurap...
Lepas tu kena selalu alert perkembangan kesihatan kucing...
Penting tau...dia sakit perut ke...demam ke...
ha...semua kena tahu tau...

kalau mana² yg ade ciri² tu...kira pass lah ujian nieyl :)

Oklah...selamat bercuti 2 hari...
InsyaÁllah..kalau ade mase free time² cuti...
nieyl update lagi.. :)


-LOVE NIEYL♥-
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

3 comments:

  1. alaaaaaa ,comelllnyaaaaaaaaaaaaaaa..
    btw , ain suka dengar lagu dlm blog awak ini.hahhaa.
    sampai habis dengar. :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...