27 January, 2016

"Segmen irrayyan | Sejarah Blog Seindahcerita"

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Sejarah Blog SeindahCerita

  1. Entry yang pertama ditulis pada 22 Februari 2010 hanya sekadar suka² tanpa follow mana² blog ketika itu..(budak baru belajar).
  2. Pada asalnya create blog nie untuk menjadi teman dikala sunyi,tempat melepaskan marah, kecewa dan sedih..(anak bongsu perempuan memang macam tu kot)
  3. Seindahcerita menjadi pilihan hati sebab dalam kehidupan manusia,kita melalui pelbagai rasa, kehidupan kita penuh dengan corak² kehidupan yang berwarna warni yang kadang² kita sendiri pun tidak terfikir apa yang kita sedang lalui...jd,dalam blog ni mempunyai secukup rasa :)
  4. kalau tengok tahun 2010 hanya 346 entry je yang sempat dicoretkan dalam blog nie, tahun berganti tahun, menulis menjadi satu perkara yang mesti dilakukan sekurang² nya seminggu 5x..(isnin-jumaat). Hari bercuti jarang dapat menulis sebab masa tertumpu kepada benda yang lebih penting sebagai isteri,anak dan menantu :)
  5. Follower pada asalnya 0, kini Alhamdulillah..walaupun tak beribu..bersyukur sebab dapat ramai kawan maya yang lebih memahami, lebih mengambil berat dan sentiasa share ilmu :)
  6. Oklah itu sahaja yang menarik tentang blog Seindahcerita :)


-LOVE NIEYL♥-

  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

4 comments:

  1. Terima kasih join segmen mommy. Ada blog ni, boleh kita belek2 apa kita dah buat sebelum2 ni. Waaa seindahcerita dah nak masuk 6 tahun.

    ReplyDelete
  2. Kita pun join segmant yang sama

    http://www.azlindaalin.com/2016/01/segmen-irrayyan-sejarah-blog.html

    ReplyDelete
  3. sama la.. saya pun jarang dapat update blog bila hari cuti. Tapi bila Isnin tu rasa semangat berkobar-kobar nak update blog kan.. hehehehe.. :)

    Salam perkenalan, saya join segmen sama..
    http://www.dramaticuniq.com/2016/01/segmen-irrayyan-sejarah-blog-dramatic-uniq.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)