Taman Seri Empangan

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Selamat pagi uolls...
salam jumaat...
Semoga hari ini lebih baik dari semalam okey...
Alhamdulillah...


Siapa tahu Taman Seri Empangan kat mana?hihihi..
Ha..orang putrajaya mesti tahu kan...
okeylah dah tentu la putrajaya...

So,cuti selasa lepas petang tu tetiba rasa mcm bosan..
Boring duduk rumah sebab en.husband pergi memancing...
sorang² duduk dalam rumah tu...
terus ajak family kak..
lepak kat putrajaya...

Tempat pertama nieyl pegi taman seri empangan..
serius memang sangat la ramai orang bersantai² bersama keluarga...
Ada yang jogging..berbasikal..berjalan kaki..
teman anak² bermain..









jangan jemu ye tengok muka nieyl yg bulat sebakul tu..haha...
seronok kadang² bila sesekali lepak amek angin kat luar nie..
so,kalau sampai kat putrajaya nie..
jangan lupa singgah sini okey dekat je ngan picc...:)

Okey lah nanti nieyl cter tempat kedua nieyl pegi petang tu..

Happy working


-LOVE nieyl-
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

9 comments:

  1. Bujang kecik tu selalu attach betul dgn Nieyl ye
    Ikut aje mana pergi:)

    ReplyDelete
  2. ooo..tu namanya taman seri empangan ye? baru tau..

    ReplyDelete
  3. lama dah tak lepak sini. ramai sgt orgnya..

    ReplyDelete
  4. kalau dekat dh lama akak dtg..somi akak bile ajak gie putrajaya je dan2 wat2 pengsan..nyampahhh...

    ReplyDelete
  5. Mmglah okje tak pernah sampai situ Neiyl....
    Tak per .....kan blog sendiri , gambar sendirilah .....ye dak....
    Nape tak ikut hubby Neiyl?

    ReplyDelete
  6. Wow.. lawanya tempat.. Ade e.. nak kena cari nie.. hehehe

    ReplyDelete
  7. cantik view putrajaya.
    memang terbaik la jalan2 makan angin.
    tenang kan fikiran...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...