Pembelajaran Taman Pokok

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Semalam balik rumah..
Tetiba ada budak nie kat rumah maklong...
rinduuunyaaa...lepas rindu...
smlm dia ikut paklong dia pergi beli pokok lagi...
rajin teman paklong sekarang nie..
Pose wajib...10 peace.. :)
En.suami sekarang nie tgh hantu taman pokok..
sampai mak nieyl ckp..lepas nie taman umah mak kalah laa...huhu..
Menantu dgn mak mertua boleh geng..huhu..
Dah penat tengok paklong kat luar..
Sebelum mandi..minum vitagen dlu...
tengoklah tu..si mieka nie memang dah jadi kawan khalish dah skrg nie...
Khalish nie susah nak amek gambar dia senyum..
Semalam baru la dapat..huhu..

Okeylah nanti kita sembang lagi...
skrg nie nak kena keluar lunch jam 1 baru boleh..
kalau tak kang kena tangkap susah..huhu...:P

-LOVE nieyl-


     Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

7 comments:

  1. hehehe...untung ada nak buah yang senang jaga..hihi

    ReplyDelete
  2. Untunglah Nieyl tak payah sesusah nak tanam bila ada yg rajin bukan main dah.
    Kakak suka rumah banyak pokok macam tu:)

    ReplyDelete
  3. pose wajib..10 peace tuh...hehe..rajin betul tanam pokok..

    ReplyDelete
  4. bestnye bile dpt somi suke bercucuk tanam nie..senang nieyl..tau2 je dh penuh ngan tanaman2..;)

    ReplyDelete
  5. syok nyer nieyl, mr.asben suka tanam pokok :)
    mr.asben aida langsung x suka, kena paksa hu hu hu...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...