Nak berjaya perlu USAHA

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Pagi² kalau nasi lemak masuk ke dalam perut...
akibatnya mata redup terbayang bantal dan tilam di rumah..haha..
Selamat pagi Semua!
 Kalau kita tanya sesiapa pun..
semua orang ada impian..ada cita²...
Tapi bagaimana kita nak jadikan semua tu menjadi kenyataan?
dah tentulah kita kena usaha :)
itulah..kalau dah ratu selfie nie..
Tak mampu kata apa² lah kan..hihi
Cermin amat memainkan peranan yg penting dalam hidup nieyl..
bukan sahaja untuk kecantikan je...
bila berdiri depan cermin nie...
terbit satu aura...confident..keyakinan...
*cermin besar tu betul² depan workstation nieyl nie..



-LOVE nieyl-

  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

9 comments:

  1. akak yg makan roti canai nie pun mata dh layu..hehehe..

    ReplyDelete
  2. amboi comel nieyl...akak suek kaler baju tu...sweetttttt...

    akak sarap roti bakar ngan omelette ngan baked beans jek...tu pun member bawak...makan ramai2 kat meja bulat...jimat duit belanja lagi hari ni hahaahahahahaha

    ReplyDelete
  3. Ala Nieyl... jgn kata Nieyl yg masih muda-comel suka tengok cermin.
    Kakak ni yg dah tua pun bila lalu cermin mesti nak juga toleh tengok muka yg dah kerepot ni hihi...
    Perempuan dgn cermin mana boleh dipisahkan..kan...

    ReplyDelete
  4. Usaha tangga kejayaan Nieyl..
    Jgn berhenti berusaha :)

    ReplyDelete
  5. usaha. doa. dan tawakal. insyaAllah Dia sebaik perancang kan :)

    ReplyDelete
  6. cantik baju nieyl.
    berkenan aida tgk nyer...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...