REVIEW PRODUK: Lipstik Collagen

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Kalau ckp psl lipstik collagen mesti uolls ingat iklan d'herb kan..huhu
Okey saja nak share...skrg nie nieyl pakai lipstik collagen D'herb..
Sebagai penyeri warna bibir semulajadi mengikut suhu badan
dan darah serta kelembapkan bibir yang kering dan merekah.

Sebab bibir nieyl memang selalu kering, terkopek²..
so,lepas gunakan lipstik collagen nie..sikit demi sikit..
bibir kini lebih lembab..x kering lagi dah... :)

Jangan risau...bibir tak akan jadi montok ke depan..hihihi...
Harga pun murah je RM25.00..
Nak cantik tak perlu beli yang mahal²..
yang penting pandai pilih...bijak mengenakannya...:)


-LOVE xoxo-
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

4 comments:

  1. Akak pun pakai jugak lipstik collagen D'Herb ni..mmg best pkai lipstik ni..bibir kering dah jadi lembap :)

    ReplyDelete
  2. Oh... murah aje kisahnya lisptik D-herbs ini ye Nieyl
    Kalau mulut jadi muncung ke depan macam iklan tu semua org tak nak Nieyl haha...
    Kakak nak cuba carilah..

    ReplyDelete
  3. cantik je lipstik ikut warna darah di bibir kan :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...