Gaya Tidur Si Nieki

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Malam weekend hari tu tengah syok tengok TV ngan en.husband..
bangun nak pergi dapur buatkan air panas...

Sekali ternampak si nieki ni tengah tidur...

kelakar gila rasanya sebab jarang nampak dia tidur bersandar mcm tu..
kita amek gambar dia pun dia tak sedar langsung...
khusyuk giler...

Haiwan pun tahu nak tidur tempat yang bersih...
yang selesa..ini kan manusia, tetiba terfikir mcm mana manusia
yang hidup susah tidur tanpa beralaskan tilam,tikar...:(
Kita harus bersyukur kerana lahir² je tidur atas tilam yang empuk lagi lembut..
sehingga la sekarang..kalau ada peluang membantu mereka yang susah...
hulurkan bantuan anda...sesama kita membantu...

-LOVE xoxo-
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

12 comments:

  1. comey bulu jenis luruh tak ni sbb tgk pnjgnye bulu die

    ReplyDelete
  2. Comel nya dia tido...

    Alhamdulillah sebab diberikan nikmat tido atas tilam... ^_^

    ReplyDelete
  3. comelll jer si nieki tidur... hehe..
    betul tu sis...bersyukur lah kita..ramai lg yg lebih susah kt luar sana...

    ReplyDelete
  4. Sihatnya kucing nieyl...tembam hihi

    ReplyDelete
  5. comel je gaya tido tu haaaa

    kan terfikir jugak budak2 yang isi tak byk tu. tido kt tepi jalan2 bawah jambatan tu macam mana la dorang boleh tahan sejuk luar

    ReplyDelete
  6. Hihi.....kucing sekarang ni mmg suka betul tido menelentang tau Nieyl

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...