Bila selera berbeza

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Dalam semua perkara tidak semuanya kita sependapat kan..kan...
mcm jugak dalam sesuatu hubungan tu..
Terutama sekali suami dan isteri...
Orang kata PERBEZAAN ITU PELENGKAP..

Baru² nie nak makan nasi goreng...
en.suami request nak nasi goreng hotdog cili...
tapi tekak isteri nak makan nasi goreng butter bilis...

Kalau boleh nak masak sekali je kan...
Tapi disebabkan hari tu agak rajin sikit...
ku relakan juga...huhuhuhu...
 Nasi goreng hotdog cili..
Nasi goreng butter Bilis

Tak sama tidak semestinya serasi...
Keserasian itu akan wujud bila ada perbezaan :)
tak ada lah boring sgt...asyik nak sama je kan..hhuhuhuh


-LOVE xoxo-
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

5 comments:

  1. rs lapo laa plak pd hal br sarapan ;-)

    ReplyDelete
  2. Betul..kalau rajin akak pun nak masak ape akak suke ngan ape somi akak suke..tp sebab xrajin masak sekali jer..hahaha

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum nieyl
    sama jugak di umah kaknoor selera mcm2 terpaksa rajinkan diri kalau tk mesti ada yg muncung molot haha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...