Tak tahu apa masalah?

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Tak tahu nak marah siapa..
Tak tahu nak salah kan siapa..
Dan tak tahu nak cari jalan penyelesaia mcm mana...

Sebab nyer setiap kali letak iklan nuffnang...
jadi mcm nie..why..why...
bila remove iklan...baru okey...

So,minta jasa baik sesiapa yang tahu jalan penyelesaiannya...
mohon bantuan..sebab dah x mampu nak fikir dah...
sbb kesian ramai tak dapat masuk blog nie sebab benda alah nie selalu keluar...
Please help me!

-LOVE uolls-
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

5 comments:

  1. mungkin ada koding yang tak betol kot..

    ReplyDelete
  2. selalu kalau singgah sni, akan keluar mcm tu.
    nak remind, tp lupa. huhuhu
    sy xdpt nk tlg.. :)

    ReplyDelete
  3. Nieyl letak dalam code template HTML ker? Cuba tepek code cara lain..

    ReplyDelete
  4. kena mintak expert coding advise ni..sy pun kurang tahu sgt ..huhu~

    ReplyDelete
  5. yes. few times aida masuk blog nieyl dulu gini la kuarnya.
    aida ingat aida yg problem.
    apapun, moga isu ni selesai ekk nieyl.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...