Nasi Goreng Express

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Selamat pagi uolls....
permulaan pagi yang kelam kabut sikit laa...
mai opis lambat hari ini di sebabkan tudung...boleh mcm tu?
ishhhhh...stress...hari ini tudung sgt tak beri kerjasama..
so,terpaksa tukar tudung 2x okey...adoi...
Last² sampai opis pukul 7.40 pg...

Skrg nie kalau balik kerja..badan dah penat..
perut lapar..nak masak mcm² lauk mcm malas...
so,yang paling cepat dan pantas adalah..
nasi goreng express...haha...
10 minit siappp...

ha...jangan tergoda dengan petai tu yea...hahaha...

-LOVE uolls-

  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

10 comments:

  1. wow.. banyaknyer petai hehehe

    jemput singgah http://contengan-rasa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. 1st time tengok nasi goreng ade petai tau .....
    kite pun suka buat nasi goreng tap 2 kali goreng la ... 1 kuali untuk anak satu lagi mak pak
    hahaha buat cam ne selera mak pak pedas2

    ReplyDelete
  3. Wow....ada petai ek....ni mesti banyak stok petai hihi......Pagi ni pun Okje breakfast nasi goreng.... tapi tak letak petai le walau stok ada berpapan papan lagi tu hihi...Takut ada ulat

    ReplyDelete
  4. huwaaaaa...lapo dh akak nie dik...

    ReplyDelete
  5. Sesekali layan jugak nasi goreng tapi anak2 lebih suka makan nasi berlauk.. makanya kenalah ibunya ni bersilat lebih lama dekat dapur demi selera anak2..

    ReplyDelete
  6. sedap!
    ada petai? alamak tambah la sedap and bertambah la makan :)
    ha ha ha...
    aida kekadang buat gak nasi goreng.
    anak2 suka hati.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...