Jangan suka mengata orang

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Selamat pagi...
nampak 2 mulut tu..ha...pepagi nie bukan nak mengumpat..
atau mengata orang tau...itu adalah contoh..hihihi

Rasanya semua orang pernah berkawan atau terjumpa orang yg mcnie kan..
kita buat apa sahaja pun nak mengata..alahai...
kenapa la kan...kalau bercakap benda yang baik² tu Alhamdulillah..
ini kalau dah namanya mengumpat..mengata...rasa²nya macam mana?
Orang bersenam kat padang pun nak dijadikan isu...
seksi la..tak tahu malu laaa...HELLO!
duduk zaman mana tu...bersenam nak sihat...
Rasanya makcik² tu pakai tak adalah ketat mana pun..
longgar² lagi...itupun kata seksi..hmmm....

itulah bila tak ada bahan nak mengatakan...

Minta kita di jauhilah dengan orang² mcnie...

Selamat Bekerja uolls

-LOVE xoxo-
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

3 comments:

  1. kann kalo baik tak cakap balik la psl org.

    ReplyDelete
  2. tapi kan ... aku termengata jg la dlm hati klu tgk org pompuan bersenam .... berjog tak pakai sport bra .... pakai plak seluar trex yg ketat tu ...adui buto mata den ...

    ReplyDelete
  3. kalau betul orang tu salah yela kot terumpat. kalau yang terang2 tak buat salah ni hurmm hurmmm tatau la nak cakap!!!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...