Bubur Nasi For Breakfast

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Gigih bangun pagi masak..
sesekali makan bubur pagi hari sedap la pulak..hihi...


-LOVE uolls-
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

12 comments:

  1. Rumah kakak kan Nieyl boleh katakan dalam seminggu mesti ada sekali masak bubur
    Tapi kakak suka cair-cair..

    ReplyDelete
  2. sedapnye nieyl..sy mkn kt kg baru 2 minggu lps cmni laa..

    ReplyDelete
  3. best tu sesekali pekena.. rajin you..

    ReplyDelete
  4. Sesekali pekena bubur pun best juga kan

    ReplyDelete
  5. best nih!!! memang tak pandang kiri kanan dah...

    ReplyDelete
  6. sedap tu.. rasa mcm nk buat pula balik ni hehe..

    ReplyDelete
  7. Kalau di rumah, bubur nasi ai makan waktu malam.. balik kerja terus buat.. ni dah lama tak buat bubur.. ;)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...