Pilihan kedua selepas rokok : vape

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hari ini kalau buka fb ke..blog..
kebanyakkan nyer cter pasal vape nie..
Bahaya ke dia..elok ke dia..
yang itu KKM pun masih lagi menyiasat kandungan vape..
so,tunggu jela k..
wow!kalau tengok gambar nie..dah macam asap bakar sate dah nie..hihi..
mari jaga kesihatan..badan nak pakai lama..=)
=LOVE uolls-
 

7 comments:

  1. vape ok lagi dari rokok sbb wangi dan bukan asap.. tp org2 camni la mnyebabkan vape nampak buruk..


    Jemput singgah "Senarai Pengomen Tegar Mac, April, Mei, Jun, dan Julai 2015"

    ReplyDelete
  2. Thanks bgtau tadii, psal menang GA, kalau x, memang x perasan kot, hehe~

    ye, sme2 tunggu psal vape ni..apekahhhhh....kannn

    ReplyDelete
  3. Antara makanan yang disukai jin:

    1)Darah
    2)Tulang ; dan
    3)Asap

    Kalau masih x tahu, sila bertanya kepada pakar2 perubatan Islam.

    ReplyDelete
  4. tak tahu nak komen apa pasal ini..harap2 yang terlibat dengan vape atau rokok balik ke pangkal jalan..

    ReplyDelete
  5. hamboi kemain lagik asap..

    tah la nieyl..member husband akak siap wat yearly check up..time isap rokok kemain teruk paru2 die..sethn die pakai vape, paru2 die makin elok..tah la xtau nak ckp bende2 gini..

    ReplyDelete
  6. vape ni inovasi dari rokok sbnrnya.. bila rokok tu dah xelok vape ni pun sama xeloknya...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...