Orang dah lama pakai..kita baru pakai..

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Orang lain dah bertahun² guna...
Kita baru nak guna...huhu...
Kalau sebelum nie en.suami nak makan daging burger..
Masak guna pakai kuali biasa tu..
kena boh minyak bagai kan..

Skrg dah bertukar...guna kuali ikan ajaib...
Memang berbeza sangat²..
tak perlu pakai minyak...
Tak melekat...daging pun tak keras...

sebenarnya dah dekat 4 bulan lebih jugak beli..
tapi jarang² sekali masak menggunakan kuali ni..
so,bila guna tu rasa teruja pulak...haha...
one more thing...
Baru tahu, upernya daging burger nie keluarkan minyak sendiri..huhu..
selama ni kita taruk minyak..huhu..

Bagus kuali ni..so, sebab itu la setiap rumah perlu ada satu..
mudahkan kerja dan boleh sihat bersama keluarga =)

-LOVE uolls-
 

5 comments:

  1. Btul tu daging burger tu ada minyak dah.. Kuali ajaib ni mcm2 kegunaan..samada rajin msk @ mls jerr..hihihi

    ReplyDelete
  2. Ala teringin mkn burger plak. Terliur tgk. Hehe

    ReplyDelete
  3. hye...singgah sini nak ucap terima kasih sebab rajin baca entry and tinggalkan komen di blog Syira Lokman :) semoga murah rezeki ye :)

    ReplyDelete
  4. memng serbaguina sebenarnya kuali tu. macam2 boleh masak

    ReplyDelete
  5. kuali ni mmg bagus... ajaib sungguh... hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...