12 August, 2015

Kumpulan Darah O,siapa?

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Ternampak artikel nie dlm blog salah seorang blogger yg nieyl follow..
tertarik pulak nak share pasal kumpulan darah O nie..
sebab nyer diri ini adalah kumpulan darah O laaa...

Walaupun tak semua nyer tetap..
tapi kira sipi² tu ado laaa...hihihi..

Bercita-cita tinggi tu adalah dalam diri nie..itupun tak adalah tinggi melangit sgt..
sebab hanya bercita-cita benda yang mampu di miliki je..hihi..
Ada perkara yang tidak boleh di ubah walaupun di pujuk..
kalau 100..60 tak makan di pujuk..yg lagi 40 pun sgt mudah dipujuk..
hahaha..

Yang pasal angkat tangan tu betul jugak. Bukan nak tunjuk pandai..
angkat sebab tak nampak..rabun..hihihihi...

Kerjaya tu mcm nak tergelak pun ado...
peguam ngan pengacara TV...haha...klu ratu drama melayu ke..
ratu running man ke..ok la jugak ..hahaha :P

Apa² pun darah O sangat membantu golongan darah A & AB dalam kesusahan..
hihihi..tertiba pula rasa rindu nak derma darah...

-LOVE uolls-
 

3 comments:

  1. sy sy! hehehe. sikit2 jela :P
    takdela yakin tu tggi sgt. hehehe

    ReplyDelete
  2. darah akak group AB..nk darah skit boleh?..ehh, hahahaha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)