Kebaikan Jus Pati Delima Gulshan

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hai uolls...
seperti biasa lah, review produk kat blog nie hanya akan di buat..
secara ikhlas bila diri sendiri menggunakannya.
Sebab bila kita guna sendiri...
keberkesanan atau tidak..kita yang akan rasa..
kalau okey kita berkongsi ngan orang lain =)

Kebaikan Jus Pati Delima
    1-Membaik pulih fungsi hati dan limpa.
    2-Mencuci buah pinggang dan salur kencing
    3-Membantu penghadaman.
    4-Membuang lemak-lemak berlebihan.
    5-Menambah tenaga.
    6-Mengelakkan alahan bagi wanita mengandung.
    7-Mengubahsuai hormon bagi wanita menopause.
    8-Membaiki sistem pembersihan dan pengaliran darah.
    9-Merawat dan membaik pulih pesakit kencing manis.
    10-Menambahkan tenaga dan mengelak dari penyakit lemah tenaga batin.
    11-Mencantikan kulit kerana kandungan antioksida yang tinggi
    12-Mengurangkan pengumpulan lemak di dinding pembuluh darah, mengelakkan dari salur darah tersumbat dan mengeras yang menjadi punca penyakit jantung
    13-Mengurangkan tekanan darah sebanyak 5% di kalangan pesakit tekanan darah tinggi jika mengambil Jus Delima sebanyak 50cc setiap hari selama 2 minggu
    14-Menghalang pembentukan sel barah payu dara Di Jepun terdapat laporan yang menggalakkan pengambilan Jus Delima dalam membantu mengubati penyakit jantung, tekanan darah tinggi, menambah tenaga, untuk kecantikan kulit
    15-Menghapuskan masalah cacing pada kanak2
    16-Mengatasi masalah kemandulan
    17-Membantu mengurangkan alahan ibu mengandung
    18-Membantu memberi tenaga untuk ibu mengandung dan menyusu
    19-Membantu perkembangan otak bayi dalam kandungan
    20-Membantu mendapat bayi yang sihat dan kulit yang cantik
    21-Membantu mengurangkan batuk dan lelah

TESTIMONI SENDIRI
"Alhamdulillah,walaupun baru seminggu mengamalkan minum jus
pati delima nie..Nieyl dapat rasa beberapa perubahan pada diri. Contohnya
Kalau dulu naik tangga nak pergi pejabat,sampai pejabat mengah mcm org ada asthma,
lepas minum jus ini mengah tu ada tapi makin berkurangan dan ianya sangat
membantu sistem penghadaman nieyl dengan baik"

*mencegah lebih baik dari merawatkan

-LOVE uolls-
 

7 comments:

  1. ibu pun kena minum selalu...kalau tak lutut dia mula la sakit...tapi ibu suka yg jenama Hidayah punya

    ReplyDelete
  2. masa mengandungkan amai alhamdulilah tak de alahan sgt kak , jus delima gulshan lah dya minum setiap hari sampai lah 9 bulan.Air lain tak bole nak telan.

    ReplyDelete
  3. amalkn gak tp jrg2...teringat br mkn...huhuhu

    ReplyDelete
  4. minum jugak jus gulshan ni...

    tapi, sejak puasa tertinggal.. hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...