Jangan Fikir Apa Orang Cakap

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


-LOVE uolls-

 

18 comments:

  1. hadapkan aje kerana mulut org akan sntiasa berkata2 =)

    ReplyDelete
  2. salam nieyl.. tq tau sudi singgah n komen di blog kak Alycia ;)

    ReplyDelete
  3. Betul tu..ramai jenis manusia yg x puas hati bila tgok org lain senang

    ReplyDelete
  4. betul tu nieyl...biar kan ape org nak ckp... kite takde kudrat nak tutup mulut org....yg penting kite hepi, bahagia dan selesa dgn kehidupan kite.....hepi2 okey.....

    take care....

    ReplyDelete
  5. ASSALAM NIEYL...TEGURAN YG BAIK JADIKAN PEDOMAN....

    ReplyDelete
  6. btul - betul. kita selalu fikir apa yang orang lain kata. dan selalu pesan kat diri sendiri jangan peduli sangat apa orang nak cakap tentang kita. tapi setiap kali tu lah kita tetap juga macam tu dan tak berubah.

    ReplyDelete
  7. Hidup utk diri sndri, klu slh biakn je klu btl buat pedoman., slmt b'muhasabah diri....;-)

    ReplyDelete
  8. setuju! ramai yg terlalu takut dgn 'apa kata org'

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum
    ini entry tuk nieyl

    http://www.nurfuzie.com/2015/08/sketch-picture-by-cik-en-siri-1.html

    Original cik en akan emailkan ye..

    ReplyDelete
  10. setuju ! kalau asyik fikir apa org ckp.. bila nak maju? hehe

    ReplyDelete
  11. Pedulikan apa orang nak kata.. susah senang kita yang hadapi.

    ReplyDelete
  12. BETUI2 BETUI .... KLU NK PK APE ORG CKP JE MMG KUCAR KACIR HIDUP KITA

    ReplyDelete
  13. betul tu...lantaklah apa orang nak kata..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...