Jagung Manis di mulut

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hmmm...nikmati betul sambil buat kerja..
sambil makan jagung nie..
lemak² manis masin diaaa..
Padahal orang tu jual dah lama kot kat kedai tu..
tapi hari ini baru tergerak hati nak makan..huhu...
sungguh menyelerakan...

Motif gambar di atas nie sebenarnya..
nieyl baru format hp..so,tgh carik² software camera yang mana cun..
yang cantik setanding dgn dslr..huhuhu...
ada ke??

-LOVE uolls-
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

6 comments:

  1. tengok gambar pon dah rasa sedappppnyer..jagung pon nampak segarrr..nice kamera

    ReplyDelete
  2. suka mkn jagung nelson je ... klu jagung pasar malam tak sedap keras

    ReplyDelete
  3. aishhh...terasa2 dekat tekak ni hah...kena cari jugak balik keje jap lagi ni

    ReplyDelete
  4. adehhh..peberet akak nie..sedapnyeeeee

    ReplyDelete
  5. kegemaran saya juga ni.. siap minta susu lebih... hehehehe.. :)


    Salam.. haii.. jemput join giveaway saya ye.. ParodyMe : 1st Giveaway By DRAMATIC UNIC dengan hadiah wang tunai keseluruhan bernilai RM350 untuk direbut..!! Jom ajak ramai-ramai join.. jomm.. jommm..!! tQ so much... :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...