06 July, 2015

Segmen "ALL ABOUT THE SONGS" by BAJUWARNACOKLAT

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Soalan n Jawapan

1. Lagu yang membuatkan uollss teringat masa zaman-zaman sekolah duluuu. Yang ada memori bila mana uollss dengar jee mesti ada teringat kawan-kawan masa sekolah tu dan semua benda nakal benda baik yang uollss buat masa tu. Kalau uollss tengah sekolah skrg ni, apa lagu yang paling uollss akan kenang bila dah tamat persekolahan nanti?

Tiada lagu yang membuatkan diri ini teringat zaman sekolah²..
mungkin sebab zaman sekolah dulu tak selalu dengar radio kot..
kecuali lah lagu kanak² macam bapak ku pulang dari kota, katak si katak lompat..haha..


2. Lagu yang bila uollss dengar mesti teringat masa patah hati duluuu. Dan betapa suweyyynyaa pada ketika itu. Kalau tak pernah patah hati, sakit hati. Hahaaa. Pernah tak? Mana tahu kecewa sbb Mak taknak belikan jajan ke.

Lagu baik-baik sayang by wali band.. Time nie patah hati, kecewa bila kekasih hati ada orang lain..dan berharapan untuk bersama kembali.. Tidak boleh terima kenyataan yang diri ini ditinggalkan tanpa sebab..Oohhh..nooo...disebabkan itu kebencian pada ex tu makan tahun... Lagi satu lagu patah seribu by shila amzah..peh!klu naik je lagu nie..terbanyak muka lelaki yg ku benci itu..haha
ini semua poyo!!!


3. Lagu yang boleh buat uollss bangkit dan move on!

Semua lagu yang berentak rancak

4. Lagu yang buat uollss teringat kat mak/ayah kalau dengar ni. Boleh meleleh-leleh air mata lagi-lagi kalau duduk asramaa tu.

Lagu di pondok kecil by Ae man feat UNIC.. sampai skrg kalau dgr lagu nie memang akan menangis terasa mcm takut akan kehilangan mak ngan ayah.. kalau boleh sampai biasa² nak bersama ayah dan mak...


5. Lagu yang mengisahkan pasal kehidupan uollss sekarang, apa yg uollss rasa dan alami

Terlalu banyak lagu² yg ada kaitan dengan diri ini..cuma yang paling win dalam hati adalah memori tercipta by shila amzah.. 

6. Lagu yang uollss nak sangat nyanyi kat someone. Macam laki sendiri ke, kawan baik ke or sesapa lah. Crush pon bisaa dong. Hahahh

soalan nie mmg WIN laaa...nak nyanyi dengan Hafiz laaa...
lagu Untuk Cinta..haha (harap² laki tak baca ) 


7. Lagu yang kau nak nyanyi kat aku. Hehewww. Ada tak? Mohon ada lah mana tahu ada sesapa nak nyanyikan lagu What Makes You Beautiful by One D ke kat gue. Nombor tujuh ni kalau takde takpe. Nak jawab lagi bagusss. Hehe. Jangan nyanyi lagu Lelaki by Yuna dahlah. Gue bukan lelaki tak gunaaaa.

haha..nak jugak ke..adoi...okey laaa..nak nyanyi kan lagu sakitnya tuh disini..haha..sudah!
abis jawab..haha


 

1 comment:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)