Bila Tiada Privasi Lagi

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

hai uollss...baru lepas bergambar dan rakam ucapan raya..
selesai sudah rutin tahunan bahagian..
segak berbaju melayu..yang berbaju kurung pun bukan main bergaya hari ini..
hari ini semua orang extra cantik..extra segak...

Okey lah sekarang nie kan time lunch x leh makan..
bulan puasa nie..1 jam kebanyakkan nyer..akan amek masa tu..
untuk berehat tidur laaa...

kalau di bangunan office lama..
PA ada bilik khas..pastu ada lah ruang² untuk solat...berehat..
laaahhh nie...menumpang bangunan orang..
sendiri mau ingat laaa...
ha kaw..tercampak PA nie kat kuar...depan bilik Bos..
nak tidur pun..aduhai...tapi kalau dah xleh nak tahan..
macam nie lah jadi nyer..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

kalau dah berselubung mcm tu..bos nampak pun..bos tak panggil dah..
dia tahu PA dia tengah membuta...hahaha...:P
terpaksa...sebab surau memang penuh..
kadang² tu bilik mesyuarat pun dieorang guna..huhuhu...
nasib laaa...hihihi...
Hopefully lepas nie nak pindah bangunan sendiri...
dapat la kembali privasi tu..hihihi....

seindahcerita: oklah nak g window shopping jap...bye²
 

5 comments:

  1. la iye ke ?
    memang xde privasi, nieyl.
    patut nyer ada la satu ruang khas utk PA.
    mudah la kan...

    ReplyDelete
  2. memang terus nampak je la ni kan..sabar je la ye

    ReplyDelete
  3. owh...mmg seksa jugak laa bila hidup menumpang di office org. saya pun pernah merasainya.. bos sporting jugak laa kira tak kacau waktu kite tertido. syukur...

    ReplyDelete
  4. susah klu takde privacy kan...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...