Kerenah Anak Bulus Di bulan Ramadhan

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Sejak² bulan puasa nie kan...kucing² peliharaan kat rumah tu..
lain mcm sikit perangainya...
Tak adalah buat benda² yang menyakitkan hati...cuma pelik...
asyik tidur je kerja diaaa...
bayangkan laa uollss dieorang bergerak time lapar...
nak buang air besar,air kecil..
itupun dalam 5 minit cmtu..lepas tu...
Ya Allah..tidur..tidur dan tidur....

Kita yang puasa ni pun tengok diroang rimas..
sebab asyik tidur je..mana la badan tak gemok nak ooii...
berat sangat..obesiti...

Ha..ini lah dia anak bulus yang paling kuat tidur....


ha..jangan cakap macam tuan dia ye..
sebab tuan dia tak kuat tidur mcm dia..hihi..
Nieki ni boleh di gelar RATU TIDUR..

seindahcerita: yeay...hari ini tak perlu fikir nak masak apa waktu berbuka..sebab hari turn adik ipar pulak masak buka hari ini...:)
 

6 comments:

  1. hehehe.. Bulus pun puasa kot... lemas smcm erk depa...

    ReplyDelete
  2. hahaha diorg letih kot .. tak pun k tumpang syafaat puasa gak,..kan dpt pahala klu tido hehehe

    ReplyDelete
  3. letih puasa la tu...tdo ja kejanya

    ReplyDelete
  4. alahaiii penat nyer dia puasa..kekeke..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...