Jenis Jodoh

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Lagi beberapa hari sahaja lagi kita nak sambut kedatangan bulan Ramadhan kan..
Mana² yang tak abis mengganti puasa tu..
harap² sempat abiskan ye...semoga dipermudahkan...

Hari ini sahaja nak berkongsi pasal jodoh...
Kalau ckp pasal jodoh mesti terdetik perkataan CINTA kan...
Jom tengok 3 jenis jodoh yang kita perlu tahu...

Nieyl dah buat dalam peta minda..
supaya senang nak faham drpd ayat panjang² kan..
Sama² kita Renung kan yea..

seindahcerita: semoga jodoh yg telah kita temui nya adalah SYURGA CINTA :)
 

6 comments:

  1. ooo baru tau ..ingat semua jodoh dr Allah walaupun dari jalan yg salah dan berdosa ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seboleh²nya pilih lah jalan jodoh dr Allah...

      Delete
  2. in shaa Allah nieyl.
    sama sama berdoa agar jodoh kita skang ni hingga ke jannah :)

    ReplyDelete
  3. tq nieyl..
    dpt ilmu br arini..siyesss br tau..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...