Sejukkan pemikiran dengan aiskrim

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه


Bukan sejukkan hati ke?haha...sebab hati tak panas..
tapi fikiran je yang asyik berfikir..
Sama ada kena saman ke idak parking hari ini..
sbb nyer tgh hari tadi semua org terima emel makluman..
yg sesiapa parking kereta kat tepi tasik putrajaya (belakang cafe opis)..
kena saman..dah la nak jalan ke parking tu amek masa..
so, memang malas la nak ke parking tuh...
dengan kata lain redha je la kalau kena saman..

Kalau dah tahu,tak boleh parking merata..
sediakan la tempat parking dengan banyak..
Yg ada pun kena byr sebulan rm60..
kalau gaji 2 3k..xde masalah pun dgn rm60 tuh kan..
nie gaji 2k pun x sampai..semua nak byr..ish..
yumyum..sila tengok aje yea...hihihi..
nak ajak jauh...

seindahcerita: rm60x 12 = rm720 
   

5 comments:

  1. nieyl!!!!...astagaaaaa..terus lupe psl kes saman bile tgk eskremmmm...ishhh..notty notty..

    ReplyDelete
  2. makan ais krim memang dapat menghilangkan stress..

    ReplyDelete
  3. nieyl murah lagi tu klu rm60 kat parcel e rm 10 perday tau ...sebulan rm300 klu 30 hari

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...