19 May, 2015

Roll Dust Cleaner

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Kalau yang pelihara kucing dalam rumah mesti la akan hadapi masalah yg sama..
masalah dengan bulu kucing..lelagi kalau ada sofa..carpet...
memang ianya masalah besar...melainkan kalau bela kucing tak ada bulu..hihi..
pernah tangok tak?nama saintifik dia SPHYNX..

Disebabkan diri ini bukan lah rajin sangat..so,sofa dah bagi kat orang...
now,rumah memang tak ada sofa lagi...dan tak akan ada sofa sampai biler² kot..hihi..
Sbb plan nak beli kerusi / bangku kayu aja...

Ingatkan bila dah tak ada sofa..boleh la lega...
upernyer..carpet lagi teruk..haha..tapi carpet tak boleh nak bagi org..
kena jugak pakai carpet...klu tak..x cantik lah istana ku nanti..
so,untuk menyelesaikan masalah tuh...
try gula roll cleaner nie...


beli kecil aje sbb nak cuba tahap keberkesanan dia dlu..
kalau okey baru lah borong kan...kalau tidak membazir je...
walaupun tak mahal mana pun..tapi nilai duit tu skrg sgt berharga walaupun 5sen...

Roll cleaner nie nieyl beli kat Daiso...
kalau dulu setiap barang RM5 kan..so,skrg dah tak ada dah...
naik harga dalam RM5.50 :) ,so..kalau nak berbelanja kat Daiso tu..
Ingat ye..bukan RM5 lagi :) Bukan Daiso je..Kedai RM2 pun dah naik harga... :)

seindahcerita: mata sungguh berat...

 

1 comment:

  1. ohhh boleh lah bagitau kat kengkawan kak produk ni nti... memang agak rumit jg kan nk hilangkan bulu kucing sis..kena rajin skit...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)