Malam² Cari Air Kelapa

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Mendung..dengar bunyi guruh kat luar..
nak tinjau jauh pulak dengan tingkap..
Rasa sejuk² kat pipi yang gebu nie.. (kipas mini on menghala ke muka)
haha...patut lah rasa sejuk je..:P 

Rasa mengada tak semata-mata keluar malam lepas pukul9.30 mlm..
Nak minum air kelapa je pun..mcm la esok tak boleh kan...
hahaha..mengedik melebihkan orang yang mengidam..
nasib baiklah en.husband layan kan aje..hihi..

Sampai² je kedai mamak RASA ALAMANDA kat cyberjaya tu..
Terus order air kelapa sebiji...
sampaikan 2 org dtg tanya..tadi order apa...
apa pelik ke org order air kelapa malam²??
Dapat je air kepala atas meja..boleh kira berapa sedutan je...
dah abissss....
tekak nak lagi....tapi rasa mcm malu je nak order lagi..
kali ni en.husband yang orderkan..hihihi...
yg kedua pun abis jugak..hahaha..

orang keliling tengok je...sampai 2 biji kelapa atas meja..
padahal seorang je kot yang minum..haha..
lepas abis minum terus je ajak en.husband balik..
haha..dia pun baru je sedut 4 kali air teh O panas dia...
haha..masuk kereta je...terus Zzzzzz..hahaha..
teruk gler rasa tapi tak tahu la mlm td mmg pelik...

seindahcerita: hati perempuan last hari ini... :)

 

7 comments:

  1. takpe jangan pedulikan orang. yg penting, gian lepas kay. hehe..

    ReplyDelete
  2. tak minat drama kayu tu .. hehehe


    sikitnye sebijik tu ..ari tu minum kat kuala selangor mak aih lmbt nye nk abis hehehe byk air .. yg fresh kot baru lagi ... aku tgk tgk kulit kelapa tu pun dah kecut je

    ReplyDelete
  3. datang sini buat kunjungan balas.... nice blog.. suka font yg awak gunakan... :)

    ReplyDelete
  4. Hehe... Mmg mengidam tuh gayanya... Hehe..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...