Magic Of The Night 2015

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Salam Jumaat semua...
mulakan hari mu dengan senyuman dan zikir..
Semoga hari ini menjadi hari yang lebih baik dr semalam dan semalam..Amin..
Sambil² mendengar zikir² terapi dr album hafiz hamidon nie...
jiwa dan hati sangat lapang sambil bibir turut serta berzikir...:)

Oklah nak share malam tadi dalam pukul 10 mlm ke atas lah..
kat rumah terdengar la bunyi bunga api..berulang² kali..
Sbb rumah dengan ngan putrajaya,belakang PICC tu..
So,memang boleh dengar la dengan jelas...

Dalam hati fikir jugak ada perayaan apa lah pulak..
Floria belum lagi..Dengar bunyi meriah betul bunga api tu..
So,pagi nie check..rupanya Magic Of The Night dah start semalam..
patut lah sakan bunyi bunga api...


Bermula 28-31 Mei 2015
Jam 5.00 - 11.00 Malam
Ada pertunjukkan bot berhias dan bunga api..


seindahcerita: terima kasih kepada yang singgah ke blog nie hari²..
 

12 comments:

  1. menarik ni!thanks share Nieyl!

    ReplyDelete
  2. ramai blogger yg kesana jugak smlm rasanya...nmpk kak Ruby, Zarin...

    ReplyDelete
  3. sronoknya...

    dl ms dok KL slalu gak p event2 camni dgn kwn.kena plak dedua kaki jln.ada ja msti smpai...hihihi

    ReplyDelete
  4. mesti ramai org kan... dari dulu mmg tingin nk g tp x pegi2 ;-)

    ReplyDelete
  5. cantik tapi tak besh la ..dah penah pergi tahun lepas .. samada aku tak pandai menghayati nya tau mmg tak besh

    ReplyDelete
  6. cadang nyer sok nak gi, tapi mr asben kata ~ "nanti i pikir. i malas sebab ramai org..."
    hu hu hu... ntah la dpt ke tak gi, nieyl :(

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...