Dah merajuk..baru bagi yea..

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Selamat kembali bekerja semua...
Semoga hari ini tak monday blues yea..
Dari pagi semalam perut memang tak berapa nak sihat...
biasalah masalah orang pompuan nie..faham² jelaaa...
tapi gigih gak pergi kerja pagi ni...hopefully boleh bertahan sampai petang...

Awal bulan aritu dah start merajuk dah ngan nuffnang nie..
sbb dah dekat 5 bulan tak ade satu pun CPUV yang melekat kat blog nie..
So,pagi nie check..eh..ade satu laaa...Aminnn...
rezeki...TQ nuffnang..nanti bagi la byk².. :P


kalau uolls baik hati...
Namapk ianya berlegar² tuh..klik² lah yea... :)
InsyaÁllah..nanti nieyl BW..nieyl klik jugak :)

Seindahcerita: Bos EL hari ini..

 

11 comments:

  1. hihihi..ingat merajuk ngan sape tadi.Selamat bekerja, Nieyl..

    ReplyDelete
  2. tahniah... moga dimurahkan rezeki lg.. amin

    ReplyDelete
  3. yeay! hehehe...tahniahhh...kipidappp! :D

    ReplyDelete
  4. Sama la ngan akak dulu..dh majuk baru bertubi2 bg..;)

    ReplyDelete
  5. terus taip entry rerajin ye dik ... hehehe

    ReplyDelete
  6. Kakak rasa sebab GA Nieyl tu buat dia ternampak dan nak bagi...
    Syukurlah kan..

    ReplyDelete
  7. tahniah ;) alhamdulillah :) meh kiter klik ;)

    ReplyDelete
  8. wah beznye tahniah..alhamdulillah, moga menjana earning yg positif
    kena merajuk selalu nnti nuff selalu kasi..hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...