Blackout

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Selesai perhimpunan bulanan pagi ni..
peh!urat² mata bergaduh sesama sendiri..
ada yang nak kendur..ade yang nak tegang..haha.. (menahan Zzzz)
Dah la duduk baris ke 2...klu terlelap sikit...tunduk je..kantoi..haha..

Kes malam tadi dapat wassap dr adik ipar..
katanya rumah MIL blackout...kebetulan malam tadi turn nieyl tidur rumah MIL..
so,disebabkan diri ini tak boleh tidur tanpa kipas...
ajak MIL ngan adik ipar tidur kat rumah nieyl :)

Hari isnin lepas time nak naik bilik tidur...
terkejut nampak anak kucing 2 ekor yang sangat comel..
lorrr...selama nie tak pernah pun dgr suara kucing nie..hihi...
cantiknyer warna dan bulu diaaa..
pakai stokin...dlm ati nak belaaa...tapi bler fikir yang kat rumah tu pun dah ade 3..
cukup² lah kan...so,dua beradik nie duduk kat rumah MIL... :)

Seindahcerita: Cuba nak segar kan mata dengan BW jap lagi...
 

10 comments:

  1. akak pun niyle...kalo takde kipas leh menggelupur panas....mcm akak ni wajib tido berekon....hahaahaha kalo lik kg tu agak mencabar jugak laaa ....kene on kipaskuat2 baru leh tido....

    kebetulan nieyl, mlm tadi ade 3 ekor anak kucing dtg mengiau2 mintak makan....akak gorengkan ikan gaul ngan nasi...buat susu...licin hah...lapo sgt le tu....

    ReplyDelete
  2. kalau xde kipas mmg ssh nak tido kan..berdengung je tinge nnt..

    ReplyDelete
  3. Cuba turun-naik tangga Nieyl bagi hilangkan mengantuk tu
    Jgn tinggi sgt. Satu-dua tingkat jadilah:)

    ReplyDelete
  4. Eii apasal kucing2 tu comei sgt huhu

    ReplyDelete
  5. Kalau kat rumah ni jangan mimpilah boleh tidur tanpa kipas. Tak tahulah kalau blackout mcm mane, buat masa sekarang alhamdulillah takde lagi. Huhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...