Suka Cari Masalah



Sesetengah manusia nie memang suka cari masalah dengan orang lain agaknya ya..
Tak boleh langsung nak hormat perasaan orang lain..
ikut suka nak sound orang tanpa fikir orang tu tengah buat apa..

Baru naik lunch..penat berjalan pun tak hilang lagi...
telinga dah dengar kata² manis bersama angin kencang..
kalau la telinga nie boleh berkata..dia mesti marah mcm diri ini skrg..

Dada nie sesak...
Nafas pun sesak..menahan kemarahan..kegeraman...
Ya Allah..tenanglah kembali hati ku..
lapangkan hati ku..

seindahcerita: bila bercakap ngan orang,biarlah dengan kelembutan..

3 comments:

  1. akak paham sgt perasaan mcm nie..rase mcm nak meletup dada menahan..

    haihhh, sabau je ler..

    ReplyDelete
  2. orang macam tuh yang kita x tahan...
    sabar tau...

    ReplyDelete
  3. memahami sangat perasaan nieyl...nasib baik la orang-orang macam kita ni penyabar, kalau tak boleh buat gaduh..hehe *ayat angkat bakul*

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...