My first Pancake


Salam Jumaat semua...Rasanya baru jumpa dengan isnin..
hari ini dah berjumpa dengan jumaat kembali...
betapa laju masa itu berputar..semoga kita manfaatkan masa kita sebaik² nya..

Oklah semalam kan nieyl ada cakap nak buat pancake kan..kan..
gagah kan jugak buat tau pagi tadi..yela..
dah teringin nak makan kan...buat sendiri lak tuh...
first time buat nie...memula tu biasa la x menjadi jgk sbb hangus..haha..
tapi mmg x letak ar gambar hangus tuh..maluuuu..hihihi..


kalau dari segi rupa tu mcner?okey tak?hihi..
kalau bab rasa tu..nieyl sorang je la yang rasa..haha..

seindahcerita: Alhamdulillah...kenyang makan pancake nie cicah coklat :P

5 comments:

  1. Wah.. Cantik gebus la pancake dia... :-)

    ReplyDelete
  2. Salam Jumaat sis..wahh nampak menyelerakan sgt pan cake ni.. sedappnya:)

    ReplyDelete
  3. Cantik aje Nieyl susun
    Tengok pun rasa terus nak makan ni:)

    ReplyDelete
  4. sedapnye..kalau letak honey la sedappppp...;D

    ReplyDelete
  5. apa kate sertakan resepi sekali..boleh la cuba nnti.. :)

    housewifearts.blogspot.com

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...