Cuba berubah lebih sihat

Agak monday blues sikit pagi nie...
dah lama tak rasa monday blues..hari ini mai keje pun lambat..
mungkin weekend tak cukup rehat kot..

Apa yang nak diubahnya lebih sihat...
Almaklumlah..bertahun bekpes makan nasi kot...haha..
jadi,bler nak tukar kepada sesuatu yg lebih ringan tu..
kena kuat semangat..kuat perut..haha...

So,pagi nie try bekpes roti dengan hotdog blackpaper..
hotdog tuh nieyl pasang guna magic pan je..jadi,x guna minyak..
roti pulak nieyl sapukan marjerin naturel (biru) kurang garam..
Pastu letak salad ngan sekeping keju..
sedap upernyer..hihihi :P

Untuk permulaan nie start dengan bekpes dlu...
orang kata kalau nak berubah tak boleh mendadakkan..nanti perut terkejut..
lagipun nieyl ade gastrik..so,kena slow²..

seindahcerita: wish me luck.. esok hari yang bermakna dalam hidup :P

8 comments:

  1. Kakak selalu bekalkan anak kakak macam ini juga Nieyl.
    Tapi biasa kakak gulungkan jadi senang mereka nak makan.

    ReplyDelete
  2. kenyang ke nieyl ..... klu akak ni ..kejap dah krup krap perut

    ReplyDelete
  3. akak pun ade cita2 nak bawak bekal kat opis..tp hanya cita2 je lah..hahaha..

    haippp, ade gastrik jgn diet drastik..nnt lg teruk..

    ReplyDelete
  4. wah wah..,kalau akak x kenyang..hihihi..

    ReplyDelete
  5. simple je bento.. tp kalau sorang makan cukup la ni..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...