Ibu adalah segalanya..

Assalamualaikum...

Setiap manusia yang dilahirkan di muka bumi ini punyai ibu kan..
Nieyl terdetik nak tulis pasal ibu nie..selepas nieyl tgk drama tanah kubur tuh...
tentang anak jaga ibu yang sedang sakit..
menitis air mata ke bumi..
Ya Allah..Engkau jauhilah diri ini dari sikap dan sifat seperti ibu...


seindahcerita: ibu tiada ganti...

9 comments:

  1. Kannn.... syurga di bawah telapak kaki ibu. ibu bapa hanya ada 1 je.

    ReplyDelete
  2. betul tuh nieyl..jagalah mereka selagi masih ade..

    ReplyDelete
  3. betul tu..insyaALLAH berbakti selagi bernyawa

    ReplyDelete
  4. tambah bila dah jadi ibu ni lagiiiiii lah terasa berharganya kasih sayang seorang ibu.

    ReplyDelete
  5. Betul.. Hargailah ibu kita. Jangan disia-siakan

    ReplyDelete
  6. hargailah ibu kita selagi dia masih hidup.. jika yang telah pergi, jangan lupa sedekahkan Al-Fatihah buatnya..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...